Teman

Sep 12, 2009

Ramadhan Delights Part 4

Cw: Nasi Pattaya Wow, Twister Limonade Chicky wit Honey, Kari Daging Stylo (sori, xde kene mengene ;P), Mushroom n Cheeze Omelette

Tgk K Ain masak nasi lemak, terliur... lama xbuat nih.. Ns Lemak Abidin dgn Sambal Sotong Kering dan Spicy Crunchy Chicky ;p

Resepi? Ape yg ader kat dapo je... Kalau ada sos tiram dan serai lagi sedap nih! Tp rumah kami takdala.. Sos tiram tak jumpa lagi kat sini.. masih tercari- cari~~~~~~ ;p

7 comments:

durra abd razak @ kocikin... said...

amboi...terliuq jer tengok menu2 tu...hehehe
awak x cari kat international food ker..x silap ada sos tiram etc...selamat memasak :)

Mummy Faridah said...

kalau dekat boleh uloq2... nak cari umah kat portswood gakla cam ni..ada sos tiram ye?... xprasan kot...nnt pi ushar lg.

ain said...

mcm2 menu tu ida!!! rajin dia!!! biasalah mula mula, mmg serba serbi kurang, lama2 nanti penuh le ngan bn2 memasak!!

Mummy Faridah said...

hahaks!
Sementara jadi full housewife k ain... still thinking of ways on how to fulfill my 3 yrs here..

Ummi Hanie said...

salam Mummy..

wow..ni menu2 utk berbuka ke yg dimasak sndiri ke??terer lahhh...

urm,Hanie add link yer...tq..hepi fasting ! take care ...

p/s:nice header!

Mummy Faridah said...

heheh... xdelah terrer sgt hanie....jgn ckp mcm tu, luruh jngtng saye.
tq add..

Mummy Faridah said...

heheh... xdelah terrer sgt hanie....jgn ckp mcm tu, luruh jngtng saye.
tq add..