Teman

Oct 6, 2009

Suhaib dan Syifa

Suhaib tengok feveret cartoon; In the night garden


Cuba ikut gaya Iggle Pigle menari

Sdg membuang! ups!

Syifa; semua nak masuk mulut

Boleh duduk sendiri dah. Yey!


Pull to a stand


Merangkak laju dah...

A pair of happiness..

Syifa; half of the size abg Suhaib

12 comments:

ain said...

amboiii, tembamnya pipi syifa!!! gerammm!!!

psst...kelako tengok abang tgh membuang. beriya2 muka tu!!hihi

Mummy Faridah said...

a ah.. sungguh beriya! tgh2 rumah pulak tu.

Nadiah Sidek said...

yay! syifa dh blh duduk sendiri. safiyyah tak reti duduk sendiri lg tp kalu duduk dgn kakinya terlipat ke belakang (ala2 kita duduk antara 2 sujud) tu reti la dia :)

brp berat syifa? semangat tgk bdn dia. rsnya besar lg syifa dpd safiyyah. safiyyah harap pipinya je yg 'labuh'..bdn kecik je..hehe..

D@puR D@n OvEn said...

Geramnya kat Syifa tu... Byk isi ni... Comel sgtlah dia...

Mummy Faridah said...

Nadiah,
xlama lagi boleh lah tu si Safiyyah duduk. Sbb Syifa pun sblm boleh duduk betul, dia duduk style kaki ke belekang jgk. Syifa skrng dlm 9kilo. hurm... letih gak la mengendong dia setiap masa asyik nak berkepit..

Jeri,
Chomelll cam auntie Jeri dia la!...... ^_^

Ceritera Kaseh Diari Hatiku... said...

comeynyaa syifa niee..
tembam lg..abg dia mesti xlarat nak dukung nti..hehe..

Ummi Hanie said...

peminat "In the Night Garden " gak ehh.. anak2 sy pun minat gak tu..sy sndiri punnn minat...hihi !

comel laa anak2 awk... tahniah dpt sepasang !

Mummy Faridah said...

zan,
tahniah. dah lepas dip ya.. teruskan berjuang....

hanie,
owh... kartun ni kat m'sia pun ader yek... saye dulu xamek port pon ttg citer2 katun bdk2 ni.. sejak dok melangut ngn diorang 24hrs ni lah baru follow semua

DaZzlingLilLy said...

anak dara tu kecik2 tembam takper..comel..nanti dia besar skit mesti slim cun melecun mcm mommy dia

Mummy Faridah said...

;p

ina hamid said...

Semua komen pasal anak dara dia yg temban tu. Mummy dia camana plak? Jd fulltime housewife tak tembam ke??? Oppss ):

Mummy Faridah said...

hahaha... okala... everything under control lagiiii...;D