Teman

Mar 23, 2010

Lamanyaaaa membisu!

Heee.........Assalamualaikum wrt.

Banyak kisah, banyak cerita, tp tak sempat nak mengadap lama2... ditambah pulak dgn keletah si puteri kecil yg pandai tak puas hati bila tgk uminya depan laptop! aduh, sabaaar je la..

Cerita pindah rumah, Alhamdulillah, lebih seronok dan selesa di sini... rumah ground floor, lega rasanya drp keperitan naik turun tangga dgn anak2 berdua ni.. depan rumah sekolah, belakang rumah playground.. cukup suka abg Suhaib... bila umi bawa kereta ikut jalan ke rumah lama, cepat2 dia ajak balik-- "umiii... xmau pegi old house... go back new house...." . Hehe, lawak sungguh anak umi, pandai cam jalan pulak tu.





Skrng dah masuk spring.. tak sabar nak tgk bunga2 di So'ton ni.. Adakah secantik ni?....
Tengok atas2 padang menghijau ditumbuhi bunga2 liar atas rumput.. bertompok2 putih, purple... cantik... skrng tgh naik bunga daffodils kat taman belakang rumah, mula2 igt daun bwg, dah pasang angan2 nak gi kutip la bila nak pakai.. xyah beli dah...huhu.... rupa2nya bunga daffodils... daffodil tu mcm dlm gambar di atas, warna kuning atas bunga biru tu. Siape main farmville di fb sure tahu! Hehe.... tp saye dah pencen forever yerrr.... dgr cakap bos......



Hehe... ape ni??? lagi berita, double line pulak....hihiii... sian Syifa dah nak dpt adik... xpelah.... rezeki di Britain... hahaaa... insyaAllah... 11th weeks dah.. Baby autumn la kot.... duh, sejuk tu nnt.... Sian pulak kat Wan Ein dan Tokyah terpaksa postpone dtg ke sini sbb nak sambut baby baru.. Terima kasih banyak2, mak dan ayah....

13 comments:

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

wahhh...nak dpt baby baru lg..
tahniah ye...xsempat shifa nak eksen2 lama2 jadi anak bongsu ye..hehe..
jaga diri..makan makanan yg berkhasiat..

Whitemusk2508 said...

tahniah faridah..ehehe..rezeki tu..alhamdulillah..sempat kan deliver tahun ni..bila due nya?

YANA said...

tahniah.. sama la kita.. tak sempat afif nak manja lama-lama dah nak dapat adik.. bila due?

Mummy Faridah said...

thanks Zan.. tu la... sian kat syifa.... huhu~~

Atun, Yana, insyaAllah tahun ni... early Oct... Yana, congrats krn pregnant lagiiii!! hahaha....

Alimaz-Kembara Terasing said...

tahniah..lamanya menyepi...

Ina Hamid said...

Tahniah jugak...Ok la tu... dulu pun sian kat suhaib tp bila dah besaq seronok pulak sebab dpt main sama2. Nanti baby pun cam tu la...

Mummy Faridah said...

thx Alimaz..

Ina, anak kecik berderet2 mmg seronok... tp mai tang bergaduh, berebut, jeles, mmg poning kepalo den ni haa.... mmg boleh jd 'komander' tak bertauliah la ;D... hahaha

D@puR D@n OvEn said...

Salam faridah.. Baru sempat menjelajah blog.. hehehe
Wah... Syifa nak dpt adik dah. Congrats Faridah!!!

Mummy Faridah said...

slm Jeri.... iyeeeeee....... thnk u.... ;D

DaZzlingLilLy said...

wah..murahnya rezki hampa faridah..tahniah...umah baru pun cantik..

Mummy Faridah said...

terima kasih Lilly... alhamdulillah rumah ni ok... harap2 xda masalah in future... malas dah nak berpindah randah... letih~. doakanlah baby yg sihat utk kami dan mudah bersalin.... amin...

Pah Zarihan said...

salam farid,
lama tak dgr cita...
bes nya pakat2 tambah anak hehehe....sgt jeles tauu....congrats n take care..

Mummy Faridah said...

slm pah... heheee... tgh thn /ujung tahun ni awk bole la start production lagiiii..... hihiiii....