Teman

Sep 10, 2008

Glad to meet my old buddies



23rd Aug 2008, there's 2 wedding in a day; my old buddies. Waaahhh.... sgt seronok dapat jumpe mereka semuaaaa..

Mula2 pergi wedding Nani, my osmet kat UTP, di Sg Dua. Dapatlah peluang jumpe dgn Jue, Siti, Oja,Alia (yg nampak makin berseri2, maklumlah tgh darah manis), Kujat dan Nani herself. Sorang wanted buddy yang tak dapat jumpe; siapa lagi kalau bukan Elianito tue. Teringin nak jumper Elia yang sama saing pregnant. Bukan aper, nak tgk Elia n her belly jer sebenarnya. Nama jer dok di Kulim, tp xpernah pun dapat chance berjumpe. Hmmm... riiiinnduu sgt bila terkenang the old good days during study dulu. It was my 4th month of pregnancy mase tue. Tp mcm dah nampak sgt gerrmokkkk... Hurmmm... Tetiba terpsycho sekejap bile tgk gambarku yang kedua tu. =))

Then lepas tue igt nak pi jln2 Penang dulu sblm balik Kulim ke kenduri Nida; alang2 dah di Prai. Tp Suhaib demam pulak... Cian kat Suhaib ummi.. So ktorg pun truslah ke kenduri Nida. Ni lagi old-old buddy. My bestmate mase form 1,2 & 3 sekali. Kami 3 separtner. Sorang lagi the great Waheeda. Seronok bila ada bestfriend ni...

Tahniahlah diucapkan pada rakan2 yang baru melangkah ke alam perkahwinan.. Sama2lah kita melayari bahtera cinta kita dgn penuh cekal dan tabah. Paling utama mestilah kerana Allah, mudah-mudahan hidup didunia yang sementara ini lebih diberkati.. Kepada yang belum menemui pasangan sehidupmu, teruskan hari2 bermakna anda dgn ceria dan penuh dgn kenangan2 manis.. Sesungguhnya hari bertuah itu sudah dipilih oleh Allah.. Sama2 kita nantikannnn... (aik cam iklan tv pulak =))

Good luck utk sahabat2 tersayang.. walau siapa dan dimana anda berada.

No comments: